W badaniu Best Global Brands 2012 Interbrand, Toyota po raz drugi z rzędu została ogłoszona najbardziej wartościową marką motoryzacyjną na świecie.
Koncern dodatkowo umocnił swoją pozycję względem zeszłego roku o 9%, oraz potwierdził silne miejsce w dziesiątce najbardziej wartościowych marek na świecie (wszystkie branże).
Sukces Toyoty w badaniu jest tłumaczony przez Interbrand wyjątkową lojalnością i przywiązaniem klientów do marki, imponująco rozbudowaną ofertą modelową, najnowocześniejszą technologią hybrydową, oraz otwarciem na młodsze grupy klientów.
W czerwcu br. Toyota została ogłoszona także liderem rankingu Best Global Green Brand.
Ranking Best Global Brands jest konstruowany w oparciu o analizę zarządzania markami i inwestycjami czynionymi przez koncerny. Metodologia badania uwzględnia szereg wskaźników, w tym wpływ marki na całą organizację.
Raport Best Global Brands 2012 znajduje się pod poniższym linkiem: http://www.interbrand.com/en/best-global-brands/2012/Best-Global-Brands-2012.aspx
Tagi: Best Global Brands 2012 Interbrand, ciekawostki, statystyki, Toyota, wyróżnienia motoryzacyjne