Przebojowa reklama Fiata 500 Abarth 2011 „Seduction”

Reklama Fiata 500 Abarth 2012 „Seduction” opublikowana na portalu YouTube przekroczyła 1 milion wyświetleń w ciągu tygodnia.

Dzięki urokowi czarującego i prowokującego „bohatera”, 60-sekundowy spot reklamowy, którym marka FIAT promuje nowego Fiata 500 Abarth 2012, przekroczył 1 milion wyświetleń na YouTube w ciągu zaledwie tygodnia.

Spot internetowy zatytułowany „Seduction” (ang. Uwodzenie) miał swój debiut w obecności setek dziennikarzy podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Los Angeles, a następnie został zamieszczony na kanale marki FIAT na YouTube. Nie był on nigdy emitowany przez tradycyjne stacje telewizyjne, ani telewizję kablową, ale szybko rozpowszechnił się w Internecie zdobywając coraz to większą popularność.

W spocie, zmysłowa i niezwykle atrakcyjna modelka ucieleśniając wyjątkowe cechy Fiata 500 Abarth, uosabia, jakie niepowtarzalne wrażenia i emocje czekają na każdego, kto, tym bardziej pierwszy raz, spotyka i poznaje ten sportowy samochód. Końcowe przesłanie jest prowokujące: „Fiat 500 Abarth. Nigdy nie zapomnisz chwili, gdy po raz pierwszy go ujrzałeś”.

„Jesteśmy szczęśliwi, że spot reklamowy przyciągnął uwagę aż tylu osób z całego świata”, powiedział Olivier Francois, odpowiedzialny za markę FIAT i dyrektor marketingu Chrysler Group LLC. „To, co zostało stworzone jako spot na premierę Fiata 500 Abarth w U.S.A., zdobywa światowy rozgłos i dużą popularność. Stał się czarującym sposobem na podsycenie entuzjazmu związanego z najnowszym modelem, ale zarazem sposobem na to, aby ludzie go poznali”.

Spot internetowy „Seduction” został zrealizowany we współpracy z Richards Group

Tagi: , , ,

Autor: autoadmin

Komentarze są wyłączone.