Oficjalny profil Porsche w serwisie Facebook zgromadził już ponad 5 milionów fanów. Z tej okazji firma poprosiła internautów o pomoc w stworzeniu wyjątkowego modelu upamiętniającego to wydarzenie.
Na podstawie zgłoszeń ponad 54 000 użytkowników mediów społecznościowych, którzy opisali swoje idealne Porsche, niemieccy projektanci opracowali niepowtarzalną odmianę modelu 911 pokrytą niebieskim lakierem Aquablaumetallic.
Samochód otrzymał 20-calowe, białe obręcze aluminiowe, sportowe zawieszenie, sportowy układ wydechowy oraz pakiet Aerokit Cup, obejmujący przeprojektowaną nakładkę przedniego zderzaka, przedni i tylny spoiler oraz duże skrzydło zamontowane na stałe na pokrywie silnika.
Po otwarciu drzwi w oczy rzucają się spersonalizowane nakładki progowe z niebieskim podświetleniem, a także wstawki z polerowanego aluminium umieszczone w konsoli centralnej, w panelach drzwiowych i wokół dźwigni zmiany biegów. Całość uzupełniają wewnętrzne i zewnętrzne oznaczenia wersji specjalnej „zbudowanej przez 5 milionów fanów Porsche”.
Co ciekawe, internetowi zwolennicy Porsche mogą wygrać jazdę trym modelem w Porsche Experience Center w Silverstone w specjalnym konkursie.
Tagi: 911, ciekawostki, marketing, nowy model, Porsche, Porsche 911, reklama