Dla właścicieli samochodów Volvo przyszedł czas koniunktury. Wszyscy jeżdżący co najmniej 4-letnimi autami tej marki zaoszczędzą na ich ewentualnych naprawach nawet do 50 procent.
Na całym świecie z każdym kolejnym rokiem przybywają miliony nowych samochodów. Nie inaczej się ma sytuacja w Polsce. Jednakże sam zakup samochodu to dopiero wierzchołek góry lodowej. Im dłużej jeździmy samochodem, tym koszty użytkowania jego rosną. Niestety koszty paliwa, ubezpieczeń, a szczególnie fachowych napraw nie są niskie.Volvo rozumie potrzeby swoich klientów. Aby ułatwić im korzystanie z nieco starszych samochodów, firma stworzyła ofertę „4+”, skierowaną do właścicieli co najmniej czteroletnich samochodów Volvo. Każdy kierowca posiadający takie auto otrzyma w autoryzowanym serwisie Volvo pokaźny rabat – aż do 25% na wybrane części zamienne i aż do 50% na ich montaż.
Najlepiej korzyści obrazuje szybka kalkulacja. Na przykład właściciel samochodu Volvo udający się do warsztatu zamiast 700 zł (400 zł za części i 300 zł za robociznę) zapłacić może jedynie 450 zł.
Jednakże nie tylko cena jest ważna, ale także wartość dodana. Tą dodatkową wartością otrzymywaną w autoryzowanych serwisach Volvo jest pewność i gwarancja, że naszym samochodem zajmą się doskonale wyszkoleni specjaliści, dysponujący profesjonalnymi narzędziami i zajmujący się wyłącznie samochodami Volvo. Ponadto podczas naprawy posłużą się tylko i wyłącznie oryginalnymi częściami samochodów Volvo.
Jednakże najlepszą ocenę autoryzowanym serwisom Volvo wystawiają sami ich użytkownicy. W Narodowym Auto Teście 2009 zorganizowanym przez tygodnik Auto Świat, w kategorii Estetyka i Kultura Obsługi w ASO właściciele samochodów Volvo docenili nie tylko jakość obsługi autoryzowanego serwisu Volvo, ale i jego profesjonalizm. Umożliwiło to zajęcie przez Volvo w kategorii fachowe naprawy dokonywane w ASO, wysokiego 3 miejsca. Aczkolwiek najlepszą zaletą autoryzowanego serwisu jest jego niska cena.
Wobec tego nie ważne, czy jeździsz kilkuletnim S80, czy może XC90 możesz zaoszczędzić bardzo dużo pieniędzy i nerwów, jednocześnie nie rezygnując z wysokiego poziomu bezpieczeństwa. Dlatego kampania „4+” to pewna i bezpieczna inwestycja.
Więcej szczegółowych informacji o kampanii serwisowej Volvo 4+ można uzyskać na stronie internetowej www.volvoczteryplus.pl, oraz dzwoniąc na numer infolinii Volvo – z telefonu stacjonarnego 0 801 1 VOLVO (0 801 1 86586), lub z telefonu komórkowego 0 502 2 VOLVO (0 502 2 86586). Można także skontaktować się bezpośrednio z dowolnie wybranym autoryzowanym serwisem marki Volvo w Polsce
Tagi: auto serwis, samochody osobowe, samochody używane, Volvo