Opel najchętniej kupowaną marką samochodów osobowych w Polsce

Opel jest najchętniej kupowaną marką samochodów osobowych w Polsce. Potwierdzają to dane opublikowane przez Centralną Ewidencję Pojazdów i Kierowców (CEPiK). Opierają się na rejestracjach nowych samochodach, tym samym są jednym z najbardziej wiarygodnych źródeł odzwierciedlających rzeczywiste preferencje klientów w Polsce.

Zgodnie z informacjami przedstawionymi przez CEPiK, w pierwszym kwartale 2009 roku pierwsze miejsce pod względem największej liczby zarejestrowanych samochodów osobowych zajęła marka Opel (7 437 pojazdów). Na drugim miejscu uplasowała się Skoda z wynikiem 7 048 samochodów. Trzecie miejsce przypadło marce Fiat, którego klienci zarejestrowali 7 038 pojazdów.

Wśród klientów marki Opel największą popularnością w okresie od stycznia do marca 2009 roku cieszyły się modele z segmentu samochodów kompaktowych. Łącznie zarejestrowanych zostało ponad 4 000 sztuk modelu Opel Astra. Dużą popularnością cieszył się także model Opel Corsa – 2 090 rejestracji. Na kolejnym miejscu znalazł się dopiero co debiutujący na rynku „Samochód Roku 2009", czyli Opel Insignia – 541 zarejestrowanych egzemplarzy.

W dniach 24-26 kwietnia swoją wielką premierę rynkową w Polsce miała Insignia Sports Tourer, czyli wersja kombi nowego bestsellera Opla. Debiut ten jeszcze bardziej zwiększy atrakcyjność oferty marki w klasie średniej, co powinno mieć odzwierciedlenie w wynikach sprzedaży w kolejnych miesiącach tego roku.

Tagi: , ,

Autor: Mototarget.pl

Komentarze są wyłączone.