Golf R ze sprężynami ST – niżej, szerzej

Nowy Golf R został dopracowany przez ekspertów z Volkswagena w najdrobniejszych szczegółach. Okazuje się jednak, że zawsze można coś poprawić.

 

Volkswagen Golf R - zawieszenie STZ tego założenia wyszła firma KW automotive, oferując dedykowane sprężyny i tuleje dystansowe z gamy ST Suspensions.

 

Specjalne tuleje montuje się pomiędzy piastą koła i felgą – dzięki rozwiązaniu zaproponowanemu przez niemieckiego tunera można zamontować większe, 19-calowe obręcze, które lepiej wypełniają nadkola. Wymiernym efektem zastosowania tego elementu jest też zwiększenie rozstawu kół o 20, 30 lub 40 mm w zależności od rodzaju „dystansów”.

 

Z kolei sprężyny ST stanowią doskonałe uzupełnienie systemu sterowania zawieszeniem DCC montowanego w Golfie R. Producent informuje, że opracowany przez niego zestaw lepiej współpracuje z seryjnymi amortyzatorami, zapewniając bardziej precyzyjne prowadzenie auta. Sportowy hothatch Volkswagena z zamontowanymi sprężynami ST wygląda też bardziej agresywnie z uwagi fakt, iż podwozie auta „siedzi” o 20 mm bliżej nawierzchni.

Tagi: , , , , ,

Autor: Mototarget.pl

Komentarze są wyłączone.